Časté dotazy (FAQ)

Ilustrační foto
1. Kde získám informace o ESI[tronic]?
Pokud Vám nebudou stačit informace získané na těchto internetových stránkách, další podrobné informace o našem elektronickém informačním systému ESI[tronic] získáte u našich velkoobchodních partnerů, kteří nabízí servisní a diagnostickou techniku Bosch. Jejich seznam naleznete na našich internetových stránkách v sekci Automobilová diagnostika, odkaz Kontakty.
2. Jak získám ESI[tronic]?
Zcela jednoduše! Stačí kontaktovat některého z našich velkoobchodních partnerů a ten Vám sdělí vše, co je pro objednání informačního systému ESI[tronic] třeba.
3. Jak získám uvolňovací kód?
Po provedené instalaci vyplníte dle návodu všechny údaje potřebné pro uvolnění a odfaxujete tuto stránku na + 420 261 300 513. Další možností je poslat žádost emailem na esi@cz.bosch.com. V této zprávě stačí uvést Vaše zákaznické číslo, identifikační číslo PC a telefonický kontakt na Vás. Ať již zvolíte jakýkoliv způsob vyžádání, během krátké doby potom dostanete uvolňovací kód. Po jeho zadání můžete ihned začít pracovat s naším informačním systémem.
4. Pro jaké informační segmenty ESI[tronic] existuje uvolnění?
Všechny informační segmenty, s výjimkou ESI-A, je třeba vždy uvolnit.
5. Jak se provádí vyúčtování?
Při prvním objednání Vám vyúčtujeme uživatelský poplatek za kalendářní měsíce zbývající do konce roku. V následujících letech se vyúčtování provádí vždy v prvním čtvrtletí pro celý kalendářní rok.
6. Na kolik přístupových kódů mám nárok?
V rámci jedné licence můžete informační systém ESI[tronic] nainstalovat a zpřístupnit až na třech počítačích.
7. Jak často je software aktualizován?
Celý informační systém je pravidelně čtyřikrát ročně aktualizován formou zaslání aktualizačního DVD.
8. Jak mohu zrušit své předplatné?
Vždy písemnou formou, nejpozději 10 týdnů před koncem kalendářního roku, avšak ne v roce uzavření smlouvy.