Vstřikování benzinu

Ilustrační obrázek
Název školení Popis školení

JET blok

3 dny

Princip činnosti alternátoru, vysvětlení funkce usměrňovače a regulátoru. Multifunkční regulátor – vysvětlení funkcí. Diagnostika dobíjení pomocí osciloskopu – vzorové oscilogramy. Spouštěče – princip činnosti. Popis typů spouštěčů. Diagnostika startovací soustavy s použitím osciloskopu/motortesteru. Princip zapalování. Přehled zapalovacích systemů Bosch – kontaktní, tranzistorové, elektronické, plně elektronické s cívkami EFS a DFS. Snímače provozních veličin motoru, diagnostika primárního a sekundárního okruhu zapalování pomocí osciloskopu/motortesteru, diagnostika pomocí testeru KTS, příklady závad.

 Vstřikování Bosch L-Jetronic – konstrukce a princip systému, palivová soustava, snímání provozních veličin, diagnostika pomocí osciloskopu/motortesteru. Bosch Mono-Jetronic, Mono-Motronic - palivový systém, snímače provozních veličin, diagnostika testerem KTS a osciloskopem/motortesterem. Praktická měření na vozidlech.

JET3

Toto školení nadále nenabízíme

JET4
Moderní systémy řízení motoru Bosch Motronic ME7, MED7 a MED9

3 dny

Systémy nepřímého vstřikování Bosch Motronic ME7:
Popis systému: palivová soustava – komponenty a jejich kontrola; snímání provozních veličin –snímače otáček kliky a vačky, snímač hmotnosti vzduchu, snímače teplot, lambdasonda širokopásmová a skoková, nastavovač škrticí klapky, snímač klepání, atd.
Přímé vstřikování Motronic MED7 a MED9:
Princip vysokotlakého přímého vstřikování paliva, tvorba směsi, provozní režimy. Palivová soustava s řídicí jednotkou elektrického palivového čerpadla. Snímání provozních veličin, řízení motoru na základě točivého momentu, ovládání škrticí klapky, regulace tlaku paliva, ovládání vysokotlakých vstřikovacích ventilů, úprava spalin s použitím třícestného katalyzátoru a zásobníkového katalyzátoru NOx. Základy diagnostiky OBDII/EOBD. Praktické měření na vozidlech, diagnostika pomocí testerů KTS a osciloskopu/motortesteru.

JET5
Moderní systémy řízení motoru cizích výrobců. Přímé a nepřímé vstřikování benzínu.
3 dny

Shrnutí informací o snímačích otáček kliky a vačky. Přehled snímačů zatížení motoru – měřiče hmotnosti vzduchu a snímače absolutního tlaku sání. Řízení točivého momentu motoru. Provozní režimy – homogenní a vrstvená směs. Palivový system s proměnným tlakem paliva v nízkotlaké části. – ovládání řídicí jednotky palivového čerpadla. Vysokotlaký systém. Vysokotlaké vstřikování Mitsubishi GDI – popis vysokotlakého čerpadla a mechanické regulace tlaku. Vysokotlaké čerpadlo Continental – regulace tlaku dávkovacím ventilem. Ovládání vysokotlakých vstřikovacích ventilů magnetických a s piezomodulem. Systém ovládání proměnného zdvihu ventilů MULTIAIR (FIAT), Valvetronic (BMW). Variabilní přestavení vačkového hřídele PSA/BMW, variabilní přestavení vaček Doppel Vanos (BMW). Přepínání délek sacího potrubí. TwinScroll turbodmychadlo. Praktické měření na vozidlech, diagnostika pomocí testerů KTS a osciloskopu/motortesteru.

JET6
Přímé vstřikování benzínu Bosch TSI a přehled lambdasond různých výrobců.
2 dny

Nízkotlaký palivový systém, vysokotlaký palivový systém, vysokotlaké palivové čerpadlo, regulace vysokého tlaku, vysokotlaké vstřikovače, snímače klikového hřídele, snímače fáze, snímání zátěže,   typy provozu - provozní režimy, přeplňování turbodmychadlem, zapalování, konstrukční provedení výfukového systému.
Přehled lambdasond různých výrobců (Bosch, NGK, Denso) a popis jejich funkce. Paralelní diagnostika na vozidle s využitím motortesteru FSA 760 s osciloskopem. Sériová diagnostika na vozidle, identifikace, skutečné hodnoty a jejich význam, testy akčních členů,  přizpůsobení – nastavení, speciální funkce s využitím diagnostického přístroje KTS.

JET7
Moderní systémy vstřikování benzínu od firmy DENSO
2 dny

Nízkotlaký palivový systém, vysokotlaký palivový systém, vysokotlaké palivové čerpadlo, regulace vysokého tlaku, vysokotlaké vstřikovače, snímače klikového hřídele,  snímače fáze, snímání zátěže, typy provozu- provozní režimy, přeplňování turbodmychadlem, zapalování, konstrukční provedení výfukového systému. Paralelní diagnostika na vozidle s využitím motortesteru FSA 760 s osciloskopem. Sériová diagnostika na vozidle, identifikace, skutečné hodnoty a jejich význam, testy akčních členů,  přizpůsobení – nastavení, speciální funkce s využitím diagnostického přístroje KTS.

JET8
Nejmodernější systémy vstřikování benzínu BOSCH TSI
2 dny
Nízkotlaký palivový systém, vysokotlaký palivový systém, vysokotlaké palivové čerpadlo, regulace vysokého tlaku, vysokotlaké vstřikovače, snímače klikového hřídele,  snímače fáze, snímání zátěže, typy provozu- provozní režimy, přeplňování turbodmychadlem, zapalování, konstrukční provedení výfukového systému. Paralelní diagnostika na vozidle s využitím motortesteru FSA 760 s osciloskopem. Sériová diagnostika na vozidle, identifikace, skutečné hodnoty a jejich význam, testy akčních členů,  přizpůsobení – nastavení, speciální funkce s využitím diagnostického přístroje KTS.

Všechny tyto kursy jsou placené.

Dotazy na školení
Přihlášky na školení